dostava i reklamacije
dostava
Kurirska dostava tvoje narudžbe putem usluge Overseas Express.
Nakon što napraviš narudžbu, primit ćeš informacije o statusu narudžbe putem e-pošte.
Pošiljka će biti dostavljena u roku od 3-4 radna dana.
Važno je znati:
-
Kupnje izvršene prije 15:00 sati isporučuju se isti radni dan.
-
Kupnje obrađene nakon 15:00 sati - isporuka sljedeći radni dan.
Dostava se vrši samo radnim danima: za narudžbe napravljene u petak, dostava će se obaviti tek u ponedjeljak.
Molimo te da obratiš pažnju da kurir pokušava dostaviti pošiljku 2 puta.
Za narudžbe iznad 39.00 € dostava je besplatna, za narudžbe ukupne vrijednosti manje od 39.00 € trošak dostave iznosi 3.50 €.
Reklamacije
i. Pokazuje li roba pogrešku nakon isporuke, prodavač može kao kompenzaciju ponuditi poklon bon. Također imate pravo zahtijevati uklanjanje pogreške zamjenom ili popravkom. U slučaju da zamjena robe s pogreškom nije moguća ili nije za nas prihvatljiva, imate pravo na popust na kupovnu cijenu, a ako je pogreška ozbiljna, možete zahtijevati odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Navedena prava možete iskoristiti i u slučaju da se pogreška pokaže kasnije.
ii. Preuzimamo odgovornost za pogreške robe pojave li se u roku od dvije godine od isporuke robe ili prije roka uporabe navedenog na samom pakiranju.
iii. Roba se smatra neispravnom, naročito, nema li uobičajene ili opisane karakteristike, ne služi li svojoj namjeni, ne ispunjava li zakonske zahtjeve ili ako nije isporučena u dogovorenoj količini. Uzmite u obzir da povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na isporučenu robu ne mogu biti smatrani za robu s pogreškom. Isto tako, pogreška kod poklona i drugih gratis proizvoda koje šaljemo izvan opsega Vaše narudžbe ne smatra se pogreškom. Slike proizvoda u našoj e-trgovini su samo ilustracije radi i ne predstavljaju obvezujući prikaz svojstva robe (primjerice pakiranje se može razlikovati zbog promjena od strane proizvođača).
iv. Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja u svezi s reklamacijama na info@beautycentar.hr ili +385 95 503 77 41 . Reklamiranu robu šaljite na adresu Centar Tubin d.o.o., Ivana Gundulića 5, 31000 Osijek.
v. Mi ćemo Vas obavijestiti o tijeku same reklamacije, posebice u svezi s primitkom, prihvaćanjem ili odbijanjem, putem e-pošte ili telefonski.
vi. Odluku o reklamaciji ćemo donijeti bez odlaganja. Procesuiranje reklamacije, uključujući uklanjanje pogreške, neće biti dulje od uobičajenih 30 dana. U suprotnom, imat ćete pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Neophodno je osigurati punu suradnju s Vaše strane kako bismo poštovali gore navedeni vremenski rok.
vii. U slučaju opravdane reklamacije, snosimo troškove u svezi s povratom robe.
viii. Prodavatelj nudi kupcima mogućnost kupiti uslugu "Prioritetna reklamacija." Ova usluga se odnosi isključivo na reklamaciju isporuke pošiljke. Prioritetna reklamacija znači ubrzanje obrade reklamacije isporuke pošiljke u situaciji kada kupcu paket nije dostavljen ili ga zaprimi oštećen. U slučaju da je kupac u okviru narudžbe kupio ovu uslugu, njegova reklamacija za isporuku pošiljke bit će riješena najkasnije 3. dan nakon što kupac prijavi reklamaciju prodavatelju, uključujući dostavljanje potrebne dokumentacije. U okviru prioritetne reklamacije, prodavatelj će poslati kupcu potpuno nove proizvode. Ako kupac ne inzistira na slanju novih proizvoda, prodavatelj se može s kupcem dogovoriti na kompenziranju u obliku poklon bona s popustom na sljedeću kupovinu. U slučaju da kupac navedenu uslugu ne kupi u okviru svoje narudžbe, reklamacija će biti riješena u zakonskom roku.


